Alla inlägg under september 2008

Av Victoria - 24 september 2008 20:35

Idag fick vi se lillebror :-) Han låg så sött och sög på sin tumme nästan hela tiden. Vi fick jättefina bilder på honom som vi fick ta med oss hem.

Mitt beräknade datum för förlossningen blev flyttat 6 dagar framåt till 2 mars. Tror dock mer på mitt datum 24 februari. Får se vad som blir närmast ;-) Säger till alla som frågar när det är dags, att i slutet av februari bör bebben komma. :-)

Av Victoria - 10 september 2008 20:20

Idag var hela familjen och lyssnade på knyttet. Hampus blev eld och lågor över att få höra bebisen. Senare på kvällen när vi läste godnattsaga la han sitt huvud på min mage och sa till mig "Jag hör inte bebisen, mamma" Goälsklingen min :-D Fick förklara för honom att man var tvungen att ha en sån apparat som barnmorskan hade för att höra.

Längtar tills den 24 september, då ska vi på UL :-)

Ovido - Quiz & Flashcards