Direktlänk till inlägg 23 oktober 2009

Har gått i dimma hela dagen.

Av Victoria - 23 oktober 2009 22:24

Vid halv två vaknar jag av att Filip kaskadkräks över allt i våran säng. Lillstackarn var alldeles chockad över vad som hände. Vi fick byta i sängen och tvätta av honom och mig. Gav han lite vatten och sen lyckades vi somna om och sov i en halvtimme ca och sen var det dags igen. Blev inte samma resultat då det började bli tomt i magen. Behövde bara byta filten som han låg på den här gången och sen lite tvättning och sen sovning. Sova en liten stund och sen började han kräkas galla. Lillstackarn skakade och grät. Så här höll vi på till ca 5:30 då han somnade om och sov gott ganska länge. Han låg och höll om mig om min hals och snusade gott i mitt hår. Hampus vaknade och kom intassande till oss. Jag viskade att Filip hade varit uppe inatt och kräktes så han behövde sova lite till. Hampus sa bara jaha och gick in till sitt rum och lekte och hade riktigt roligt hörde jag. Kände mig så stolt över honom då.Kyss


Sen under dagen var Filip som vanligt och kräktes inget. Så jag vet inte vad det hela nattbestyret berodde på. På eftermiddagen åkte vi ut till Toys R Us och köpte lite småsaker och träffade Byggare Bob och Fiffi. Hampus var helhyper men blev lite blyg för honom. Flört


Filip gjorde kväll 17:30. Blir så när man har varit vaken mycket under natten. Hade inte hjärta att försöka hålla han vaken. Kan kröp upp i min famn och somnade så gott intrasslad i mitt hår. Får väl sota då han kommer att vakna tidigt imorgon bitti. Men men det är ju inte varje natt som det blir så här.


Kramiz.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 18 juli 2011 09:31

Fattar inte vad tiden tar vägen. Oj vad fort allt går.

Av Victoria - 1 november 2009 15:11

Har testat att få igång blogspot som jag skaffade länge sedan. En mycket rolig blogg så jag testar den sidan ett tag. Följ med dit om du vill  Jag finns på Pysselvix sidan. ...

Av Victoria - 27 oktober 2009 21:10

Har inte fått sovit just med någon ordning sen i torsdags börjar bli lite lätt trött nu. Var till läkaren idag med Filip för att utesluta så som hjärnhinneinflammation, blindtarmen, öroninflammation, vätskebrist m.m. För inatt så kräktes han igen. ...

Av Victoria - 26 oktober 2009 20:48

Natten mellan torsdag och fredag, nämligen mellan kl 2-5, höll Filip på att kräkas. Sen under dagen åt han och var som vanlig, inget kräkande. Skönt! Filip gjorde dock kväll redan 17:30 och sov på. Var lite kinkig på natten men inget kräk. Åkte ivä...

Av Victoria - 22 oktober 2009 18:28

Lillprinsen blev 8 månader idag och jag förundras varje dag alla nya saker som han gör och uppptäcker. Filips framsteg. Går för fullt nu efter alla möbler. Kan resa sig upp bara genom att hålla handflatan mot ex en dörr. Kryper supers...

Ovido - Quiz & Flashcards