Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Victoria - 18 oktober 2009 20:34

Nu händer det grejjer. En vän har blivit en kändis i smyckesvärlden och detta måste basuneras ut till hela världen som vill lyssna och även några till.

Hennes smyckesblogg TLN design hittar du här och du kommer även att kunna hitta både henne och hennes smycken på New House i Birsta den 24:e och 25:e oktober.

Det bjuds på fika och fina juveler att både titta på som ögongodis och att shoppa.

Kika in om ni är i krokarna vetja!

Av Victoria - 18 oktober 2009 19:03

Har varit i Ö-vik lördag och söndag. Har varit så roligt att bara sitta och pyssla tillsammans med ca 100 andra tjejer. Lördagen startade 10 och höll på till midnatt. Sen övernattade vi på vandrarhemmet som låg på andra sida av gatan. Söndagen startade kl 9 och höll på till 16. På lördagen vann jag ett rub-on kit och på söndagen vann jag en lotteri tävling då jag var med för jag hade gjort alla utmaningar och jag VANN, hela 500kr hos scraphuset!!! Här ska shoppas :-)


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards