Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Victoria - 13 oktober 2009 20:41

Idag var jag och Filip till Nyland som ligger i Kovland. Var till en av mammorna ifrån mitt jobb för att få hjälp med min stackars rygg. För ett par veckor sedan var jag till sjukgymnasten i Granlo som skulle hjälpa mig med en låsning i bröstryggen. Kan säga att hon lyckades inte få upp det utan gjorde det värre. Har knappt kunnat andas för det har gjort så ont. Idag så fick jag äntligen hjälp av den mest underbara människan man kan tänka inom yrket. Hon bara tog i min ryggrad och FRAS!!! Aaajjjj vad ont det gjorde men nu kan jag ANDAS!!!

Innan vi satte igång så satt vi och surrade lite och då ställer sig Filip sig upp efter en av stolarna och släpper taget. Han har gjort så några gånger men han står en ganska lång stund och kikar runt så nöjd så. Sen sätter han sig ner lite lugnt och försiktigt. Det tar nog inte lång tid innan han släpper helt och tar sina första kliv nu. Är nu 7 månader och 3 veckor.


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards