Alla inlägg den 18 september 2009

Av Victoria - 18 september 2009 20:47

Idag har inte varit någon bra dag för Filip. Han har ramlat gång på gång och fått den ena bula efter den andra. Trodde nästan att han skulle spräcka ögonbrynet efter ha ramlat in i bordsbenet i vardagsrummet. Tack och lov så höll det men han fick en härlig lite bula som blev blå.


Hampus var jättemysig idag då jag hade satt Filip i spjälsängen då jag satt och vek tvätt på sängen. Hampus klättradei spjälsängen och gjorde en koja åt dem. Sen skrattade de och det var ena glädjetjutet efter det andra. Mammahjärtat smälter när man ser ens barn har så roligt tillsammans.


Jag själv har haft en GRÅ dag. Känt mig trött och irriterad. Ingen gnista idag. Gråter Märks att hösten har kommit med mörker och regn. Tror jag ska iväg och sola lite så man får känna sig lite piggare.


Kramiz.


Här är våran nya bil "Rocky". Ja jag vet, jag är lite konstig som namnger alla mina bilar. Men sån är jag Tungan ute

  


Ovido - Quiz & Flashcards