Alla inlägg den 2 september 2009

Av Victoria - 2 september 2009 21:07

Natten mellan 31-1 var så var Filip jätteledsen. Varje gång jag försökte lägga ner honom så började han gallskrika. :-( Satt med honom lutandes mot mitt bröst och och sov just så nästan hela natten. Fick ca 2 timmars sömn. Han verkade lite bättre på morgonen men sen på eftermiddagen så började han dra sig i sitt öra. Ringer då VC och de har ju så klart inte tid så vi fick vända oss till Primärsjukvåren som öppnade kl 18:00. Ringer dit efter 16:00 för då öppnade iallafall sjukvårdsrådgivningen och får svar att det var bara att komma till efter 18:00. Åker dit till 17:45 och fick komma in 17:50 och tur var väl det för sen blev det massor av folk. Behövde bara vara där i 50 minuter, tror det var rekord faktiskt. Det blev bekräftat att Filip har öroninflammation så det var bara ut till Birsta och hämta pencillin.

När jag kom hem så hade jag fått rejäl feber och mjölkstockning så natten som var så var jag uppe i 40 grader. Härlig frossa och svettningar. Usch och fy. Nepp nu ska vi bli bra snabbt.


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards