Alla inlägg den 8 december 2008

Av Victoria - 8 december 2008 19:24

Fick träffa en läkare idag för att prata om rädlsan över att knyttet kommer att bli större än Hampus var när han föddes.

Möttes av en läkare som varken lyssnade eller tog till sig av det jag sa. Tittade bara på min graf hur min förlossning fortlöpte. Hon sa bara helt enkelt att jag hade blivit för trött vid 12-tiden då jag var helt öppen. Då jag förklarade att jag inte fick börja krysta för Hampus låg snett med huvudet så fnös hon bara åt mig. Det slutatde med att jag blev förbannad och hon försökte skämta om det hela. När jag fräste av henne så fick jag svaret "men det är ju så man säger". Jag var inte ett dugg road. Ville bara därifrån. Dessutom benämde hon bebisen för DET!!! Säg vad som helst men inte DET! Låter som att bebisen skulle vara något ifrån familjen Adams.

När jag väl kom därifrån så kom tårarna. Var så otroligt ledsen över hela mötet. :-(

Ovido - Quiz & Flashcards