Alla inlägg den 28 december 2008

Av Victoria - 28 december 2008 21:12

Igår ifick vi bekräftat om att det var halsfluss lillprinsen har. Stackarn har knappt sovit något i natt. Fick ligga och mysa på hans hår hela natten. Varje gång som jag somnade till så vaknade han och började grina. Vid ett tiden så var hans temp uppe vid 40 grader. Fick då tvångshålla honom för att lyckas få i honom alvedon. Han hade sån feberfrossa då så att han hade gåshud över hela kroppen och bara skakade. :-(

Under hela dagen har han sagt till mig "mamma, jag mår inte bra". Hua vad det skär i ens hjärta när ens liten mår så dåligt. Kan inte göra annat än att vara honom nära.

Fick ett litet leende ifrån honom iallafall idag. Ett långt härligt skumbad med lite nya badleksaker var roligt. Men sen var det en väldigt trött pris som låg i soffan och harklade sig och andades stötvis. Det gör så ont i halsen på honom.

På kvällen så tog jag fram "stor-pojk-bilstolen". Han blev så glad att han ville genast ut och åka bil. Trots att han var så trött att han grinade så skulle han absolut testa stolen. Självklart så fick han det. Reidar och han tog sig en liten sväng och det var en glad men övertrött kille som jag fick hem. Somnade på typ 30 sekuner.

Nu sover han gott i våran säng. Ska ta och göra honom sällskap.


Pöss och kjam, hela dan´

Ovido - Quiz & Flashcards