Alla inlägg den 18 december 2008

Av Victoria - 18 december 2008 18:16

Idag var det dags för glukosbelastning. Urk! Fick dricka en 3 dl sockerlösning på 5 minuter. Jag drack det snabbaste jag bara kunde för urk vad det  var äckligt. Var som att dricka sirap. Sen var det bara att sitta där 2,5 timme och inte göra något annat än vänta. Fick inte sova eller vara uppe och röra på sig. BARA SITTA!!!

Började med ett blodsocker på 4,6 och efter väntan så var det på 6,5. Tydligen var det okej. Nu är det bara att vänta tills nästa gång som jag ska göra om proceduren som kommer att vara i slutet av janurari tror jag.


Tacksam efter 15 timmars fasta kom jag till mitt jobb där det var julbord idag. Gott!!!


Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar tills det blir "jullov" :-) Längar!!! Sen är det inge jobb förrän 7 januari :-)

Ovido - Quiz & Flashcards