Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Victoria - 20 mars 2009 20:29

Idag när jag satt och ammade Filip så gick Hampus ner på sitt rum och lekte. Inget konstigt med det. Sen blev det väldigt tyst. Jag ropar och frågar vad han gör. Inget svar. Frågar igen. Han svarar inget vilket brukar ALLTID vara något som han inte får göra. Sen ber jag honom att komma upp till mig och det gör han. Precis när han kommer upp för trappen säger han titta mamma och...... TÄNDER EN TÄNDSTICKA *hjälp*

Jag flyger upp ur soffan och Hampus lägger tändstickan i min han och såklart bränner jag mig, inte mycket tack och lov. Tittar på honom och frågar var han ha varit. Han tittar lite osäkert på mig men tillsist så visar han mig vart han har varit. Kommer ner till badrummet och där har han stått och tändt tändstickor och lagt på handduken. Tack och lov så hade alla slocknat.

Tock ett samtal med honom där jag sa åt han att han fick inte använda tandstickor utan mamma eller pappa. Sa det lugnt och bestämt. Tror det är bättre än att skälla.


Idag har jag bara haft 38 grader hela dagen och kännt mig förvånadsvärt okej. Lika hårda klumpar i brösten men inte samma smärta. Hoppas att det håller på att släppa.


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards