Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Victoria - 23 mars 2009 21:06

Tack och lov så har mjölkstockningen minskat rejält. Har fortfarande knölar men ingen stark rådnad och ömhet längre. MEN! nu har man blivit förkyld. *suck* :-( Tålamodet är på minus noll och orken lika så. Inte direkt roligt då man ser vad som behövs göras här hemma samt att man jagar katthår varje dag med dammsugaren. Blir tokig på all katthår som Buster släpper. Går inte ha ett svart plagg på sig snart utan att se ut som ett troll. :-[ Tanken bara att Filip snart ska krypa runt i detta snart gör mig galen. Tänk om man ska ta och raka Buster, nakenkatter finns ju ;-) Nej, han skulle bli så ledsen på mig då.


Nu ikväll då jag la Filip på soffan bredvid mig så tar det lille filuren och rullar över ifrån rygg till mage. Hallå, vänta här, han är ju så liten inte ska man göra så. Blir både stolt och rädd. Vart ska det här sluta med tanken på att Hampus gick när han var 8,5 månad.


Nepp nu ska jag knapra lite alvedon för förkylningsfebern som jag nu har.


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards