Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Victoria - 9 maj 2009 21:40
http://www.youtube.com/watch?v=TLL9BtksnMQ

Av Victoria - 9 maj 2009 21:00

Idag var det min tur att fylla 30 år. Inte en ålder som man har längtat efter som när man fyllde 18 år och fick ta körkort och börja gå på krogen. Eller när jag fyllde 20 år och fick handla på systembolaget själv. Fast något gott är väl att nu får man gå på 30+ och det är väl alltid något. ;-)

Känner mig ganska nöjd ändå med mitt liv så här långt iallafall. Jag är gift med en underbar man, har två vackra barn, bor i ett fint hus, har fast jobb, en högskoleexamen och en universitetsexamen, har körkort och bil.


Vaknade imorse och fick frukost serverad. Sen gjorde Reidar och Hampus tårta. Min kära man skrev inte 30 på tårtan utan han skev:

Han är för go´min man :-D


Sen blev jag uppvaktad av svåger med barn, kusin Tesse, chefen Karolina kom förbi med paket ifrån henne och alla kollegorna, sen svärföräldrar och R´s mormor samt mina föräldrar. Imorgon ska Lotta komma förbi. Blommor blev levererade ifrån föräldrarna från förskolan. Sen fick jag en sjal ifrån min moster.

Telefonen har gått varm av alla grattisönskningar. En lagom dag för en gamling ;-)

Har två förkylda grabbar här hemma så nu tar vi det bara lugnt. Festandet med vännerna får blir längre fram i tiden.



Tack för alla presenter. Mycket pengar blev det ifrån alla så nu blir det shopping till kameran :-)


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards