Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Victoria - 20 juni 2009 21:43

Har lagt in flera bilder på inläggen här nedan.

Av Victoria - 20 juni 2009 19:45

Har man inte supermycket att göra så kan man alltid skaffa sig. Det är ju inte nog att ha en liten och en stor att busa med. ;-)

Jag är ju hemma mera nu än då jag jobbade så man kan lätt gå och irretera sig över hur det ser ut här hemma. Jag är så gör less på den svarta dörren och den mörka bastutrappen. Sagt och gjort så i förrgår så åkte jag ut till Bauhause och köpte färg. VIT!!!

Nu är hallen ljus och fin och trappen är nästan helt grundmålad. Efter jag hade börjat att slipa allt så tänkte jag att det här är väl inte det smartaste drag jag har gjort men nu har jag påbörjat så det ska bli skönt när det är klart. Helt otroligt vad vinklar och vårer det är på en trappa med spaljé. Pust! Har hållit på hela dagen och målat. Bara tagit pauser för mat och matning, men det är bara att kämpa på. :-)

Så här såg den ut. Bild kommer på slutresultatet ;-)

Tjingtjon plinplong.

Ovido - Quiz & Flashcards