Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Victoria - 2 juli 2009 21:32

Filip passade på att tömma sig imorse innan vi gick ner till Hampus förskola. Det var hans sista dag på förskolan och hans avdenlning, Gul. Till hösten ska han börja på Grön. Blir ett par veckors bråk kan jag tänka nu när han inte får leka med alla barnen. Men det ska nog gå.

Sen när jag hade lämnat Hampus gick jag och en annan mamma ifrån hans avdelning på en prommenad. Hon har en liten på 3 veckor, så söt. En liten Oskar. Så nu har vi två killar var födda 2006 och 2009. :-) Jag fick rejäla skavsårsblåsor när jag gick så sisa biten gick jag barfota. Kan säga att asfalten är grymt varm nu. Hemma så fick Filip ligga utan blöja i skuggan. Lillstackarn har värmeutslag, men han tycks inte besväras av dem. Efter ett tag så kissade han på filten och det hade jag väntat mig. Han verkade då trött så jag la han i liggdelen till vagnen och ställde den bredvid mig samtidigt som jag passade på att äta lunch. Filip ligger då och leker med sina fötter och helt plötsligt står det ut som en fotän ur honom, rakt på väggen i liggdelen. Sen kissade rakt upp. Jag bara skrattade och sen vart det storsanering. :-D Detta var andra gången idag som han dassade och det blev en tredje också. Helt otroligt vad en liten kan få ur sig ibland.


Poolen som vi köpte igår var helt underbar idag. Det var bara 9 grader varmt igår men idag var det 22 grader :-) *skönt*


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards