Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Victoria - 9 juli 2009 23:41

Idag åkte vi till Drakborgen. Vi var där när de öppnade och sen kom Monika och Ville, Jennie och Zack, Kristin med döttrarna Moa och Alice. Kan säga att vi åkte hem 6,5 timme senare = supertrött och tom i huvudet efter alla ljud. Oj oj oj.

Hade fått ett meddelade av min dotra Lotta som undrade om jag skulle hänga på henne och en annan tjej och se Ice Age 3. Ringer mamma och hör om hon kan vara barnvakt en timme innan Reidar kommer hem. Det kunde hon. Ringer Lotta igen för att säga att hon kan fixa en biljett åt mig också. Åker hem, fixar middag, städar lite och startar en tvättmaskin. Mamma kommer och jag åker upp till Rättpsyk för att lämna bilen. Skulle bli upphämtad av Lotta men ser henne inte. Då kommer det en blå volvo glidandes fram till min bil. Det ösregnar och jag ser inte vem det är. Bilen glider tillbaka och jag blir rädd. Sätter mig i bilen och ringer Lotta och tänker att jag syns iallafall på övervakningskameran så händer det något mig så finns det på film. Bilen glider fram igen mot min bil och sen kliver personen ut och går imot mig. Aaaa, hjärtat slår säkert 200 slag. Sen hoppar han till och säger "sigenartaxi" och skrattar. Men det är ju Robert. Han hade åkt ner ifrån Jokkmokk idag och ingen visste om det förutom Lotta och han skulle också följa med på bio. Snacka om lättnad över att se att det var han och ingen patient som skulle hoppa på mig. *puh*


Till bio och gapskratta nästan hela filmen. Tror inte riktigt att de andra var på skatthumör förutom vårat gäng. Vi fnissade som ett gäng fjortisar och gapflabbade som ett gäng gamla gubbar. :D


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards