Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Victoria - 7 juli 2009 20:10

Vaknade idag av nackspärr och att inte veta vad dagen hade att erbjuda.

Madde ringde på morgonsidan och vi surrade lite. Sen kom vi överrens om att jag med barnen skulle åka ut till dem för lite lek och vuxenprat :)

Sagt och gjort så gjorde jag iordning killarna och gick ner till mormor och morfar. Där skulle jag få låna deras bil men morfar hade kommit på att han skulle åka och handla så vi åkte iväg och hämtade vår bil som Reidar hade. När jag började åka en bit så kom det en mötande bil med världens fart så jag gick ut mot sidan och PANG!!! Hela jag hoppade till, tur att inte grabbarna var med. Högra framdäcket formligen exploderade. Stannade bilen ut och svor "lite". Fram med mobilen för visst kan jag byta däck men min nacke ville inte vara med idag så jag ringer pappa som hann åka före mig. Han vänder och hjälper mig med däckbytet.

Sen hem och hämta killarna som hade stannat hos mormor och vidare ut till Madde, Wilmer och Astrid. Där busade killarna ett par timmar. De krockade lite också då de är så lika i ålder och sättet men det gick bra att leka och Hampus ville leka mera med Wilmer sa han sen när vi åkte hem.

Astrid var så underbart söt. Så liten. :) Madde och jag surrade lite och fikade. Killarna fick varsin glass som försvann väldigt snabbt :D


Skulle åka hem och göra middag så det skulle vara klart tills när Reidar slutade jobbet men då ringde han och sa att vi skulle åka och kika på däck. Hade tänkt köpa nya nästa sommar men nu har vi bestämt oss att vi ska åka till skåne så då vill man ha bra däck.

Jag och Hampus åt på Birsta och sen shoppade vi lite. Jag storfyndade på Name it. 50-70% rea :)

Strumpor till filip ord 69,95 nu 34,95kr

Galonvantar till Hampus 129,95 nu 25kr

Strumor till mig 69,95 nu 25kr 

Tröja till Hampus 259,95 nu 78kr

Body till Filip 49,95 nu 25kr

Skaljacka till Hampus 579,95 nu 174kr

Vind och regnställ till Hampus 399,95 nu 199,95

Dräggelhaklapp till Filip 39,95 nu 19,95

"Tjänade" drygt 1000kr på att handla på REA = me like!!!


Sen hämtade vi Reidar och åkte runt och kollade på däckpriser. Så nu kommer vi bli ca 2100kr fattigare :(


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards