Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

Suck vilka dagar :-(

Av Victoria - 1 juni 2009 21:04

Har de senaste suttit och sytt som en galning. Nu är iallafall min klänning klar inför bröllopet. Pojkarnas byxor samt har hjälpt mamma att sy hennes kläder. Har varit nere hos mamma och pappa och sovit över där för vi har hållit på att sytt enda tills midnatt de senaste dagarna. Mamma har varit hängig och inte orkat att sytt så jag har tagit på mig och fixat allt.

Igår åkte hon upp på aktuten, vilket brukar aldrig hända. Hade så ont så hon hade nästan panik. Fick ta en massa prover samt skulle åka upp igen idag för fler tester. Fick smärtstillande igår så hon skulle kunna sova.

Åkte upp idag vid 8-tiden och kom inte hem förrän efter 17.

Hon hade en kotförskutning, men den hade tydligen gått tillbaka så hon skulle bara vara försiktig med att lyfta och böja sig. Sen hade hon vätska hela buken samt inflammerade fickor i tarmarna. Hon fick en massa medicin typ 9 tabletter per dag ska hon nu äta. De ville lägga in henne men så tjurig som hon är så åkte hon hem. Tur att det är nära till sjukhuset.

Nu håller vi tummarna att hon blir bättre så vi kan åka utomlands. Mattias och Nina har sagt att kan inte alla komma så blåser de av bröllopet. Tycker att det skulle vara så synd för dem om det skulle bli så.


Kramiz.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 18 juli 2011 09:31

Fattar inte vad tiden tar vägen. Oj vad fort allt går.

Av Victoria - 1 november 2009 15:11

Har testat att få igång blogspot som jag skaffade länge sedan. En mycket rolig blogg så jag testar den sidan ett tag. Följ med dit om du vill  Jag finns på Pysselvix sidan. ...

Av Victoria - 27 oktober 2009 21:10

Har inte fått sovit just med någon ordning sen i torsdags börjar bli lite lätt trött nu. Var till läkaren idag med Filip för att utesluta så som hjärnhinneinflammation, blindtarmen, öroninflammation, vätskebrist m.m. För inatt så kräktes han igen. ...

Av Victoria - 26 oktober 2009 20:48

Natten mellan torsdag och fredag, nämligen mellan kl 2-5, höll Filip på att kräkas. Sen under dagen åt han och var som vanlig, inget kräkande. Skönt! Filip gjorde dock kväll redan 17:30 och sov på. Var lite kinkig på natten men inget kräk. Åkte ivä...

Av Victoria - 23 oktober 2009 22:24

Vid halv två vaknar jag av att Filip kaskadkräks över allt i våran säng. Lillstackarn var alldeles chockad över vad som hände. Vi fick byta i sängen och tvätta av honom och mig. Gav han lite vatten och sen lyckades vi somna om och sov i en halvtimme ...

Ovido - Quiz & Flashcards