Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Victoria - 7 februari 2009 22:39

Idag har jag varit igång hela dagen. Startade vid 10-tiden och började röja överallt. Sen kom min pappa och hjälpte oss att sätta upp skötbordet i badrummet. Han hade en sån där cool apparat som kunde känna av reglarna i väggen.

Jag började "projekt skruva ihop Hampus nya säng". Roligt att hålla på att skruva men aj vad mina händer gör ont.

Köpte den på Jysk då den var på rea. Övervåningen är bredden 80cm och nere är det 120cm. Perfekt att ligga och läsa saga för pojkarna, alla får plats :-)

Sängen är en tidig födelsedagspresent till Hampus och även lillprinsen. Fast det kommer nog ta ett tag innan lillprinsen får sova där ;-) Fick lite slantar ifrån mormor och morfar samt farmor och farfar. Nu står det uppskruvad och fin i Hampus rum. Han var helt lyrisk över att fått en ny säng.


Idag så har jag städat köket, badrummen, vardagsrummet, nedre hallen, gillestugan, samt Hampus rum. Har inte varit still många minuter och det känns. Fy vad trött och öm jag är i hela kroppen. Redo att slänga mig i sängen och soooova. Fast jag var tvungen att ta mig lite go´fika nu innan jag tar och sussar då min mamma kom hem till oss med nybakade bullar :-D


Måste bara berätta att både min mamma och min kära man sa att som jag flängde på så skulle det inte vara konsigt om jag helt plötsligt stod där i en pöl med vatten. De är bombsäker att det inte är lång tid kvar som jag håller på :-D Vi får väl se ;-)


Är megatrött så nu är det dags att sussa. En ny dag väntar imorgon.


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards