Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Victoria - 17 februari 2009 23:03

Trodde i mitt enfald att det skulle starta igen under natten som var men ack vad fel man fick. Sov så gott förutom alla trevliga toalettbesök som är ca 10 per natt nu förtiden.

Var ner med Hampus på förskolan vid 9:30 och gick sen hem och tog en lång dusch, blev helt slut på den lilla prommisen dock uppförsbacke hela vägen hem. Sen kom mamma och hämtade mig och vi for ut till Silvan som hade 50% på allt. Väl där så fick jag för mig att vi ska lägga klickgolv i sovrum och hall nere och släpade upp en massa på vår vagn. Sen hittade jag en ny brevlåda som jag tänkte måla på samt en massa annat smått och gott.

13:30 var det dags för ett bersök hos barnmorskan som hoppades att jag inte skulle behöva komma dit idag ;-) Lillprinsen mådde bara bra och mitt sf mått var nu 35 cm. Perfekt vid medel :-) Blodtrycket var också bara bra så nu var det bara att åka hem och vänta. Hon trodde dock att jag kunde ha öppnat mig en hel del natten mellan söndagen måndagen efter att hört min beskrivning. Så när det väl sätter igång igen så kommer det nog gå snabbt. Hoppas hon har rätt.


Hampus berättar nu för allt och alla att "lillebror kommer lite pytte snart". Go ungen min. Han är så söt och så stor nu. Kan inte fatta att han snart ska fylla 3 år.


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards