Alla inlägg under februari 2009

Av Victoria - 5 februari 2009 21:21

Det har varit svårt för Hampus att bajsa. Varje gång han sätter sig på toaletten så låser det för honom. Efter ca 3 gånger så brukar han fråga efter en blöja och självklart så får han det, vill ju inte att han ska bli hård i magen.

Men idag när jag kom hem efter jobbet kommer en överlycklig kille och säger: -Mamma, det sa plopp i toaletten. :-)

Blev så stolt och berömde honom i massor. Tror han växte en halvmeter av stolthet ;-)

Imorgon så blir det BarnensHus för jag lovade honom ett paket då han hade varit så duktig.


Kjamen.

Av Victoria - 4 februari 2009 21:05

Efter en konstig arbetsmorgon, började 6:15 och slutade 9:15, så åkte jag hem och sov innan jag skulle till barnmorskan.

Väl där så var fick jag reda på att alla värden var bara bra. Har trott att bebben hade fixerat sig men så var det inte riktigt. Mina fogar har blivit mycket bättre och det beror på att lilleman har åkt ner och pressar ut så det blir inte samma "gung" berättade bm.


Sen var det dags att hämta Hampus på förskolan och åka upp på Bamsegympa. Han var jätteduktig under hela tiden. Det är så fantastiskt att se hur han vågar mer och mer. Enda jobbiga är när det är samling, då blir han lite blyg men fortfarande nyfiken så han är med fast på lite avstånd. Hoppas det ska släppa snart för honom.


Nepp nu är det dag för att sussa.


Kjamen.

Ovido - Quiz & Flashcards