Alla inlägg den 2 april 2009

Av Victoria - 2 april 2009 21:34

Kan inte fatta var dagarna tar vägen. Fick idag slå igång tevn för att kolla på text-tv för att se vilken dag det är. Blir knäpp snart, hinner inte mer än kliva upp så är det dags för att gå och lägga sig igen.

Dagen har bestått av en massa tjafs. Hampus håller på att megatesta mig och mitt tålamod är väl det kortaste som finns just nu *suck*.

Vi var och handlade idag, hela familjen. När jag och Hampus hamnar i en diskussion där jag har sagt nej. Helt plötsligt säger han: -Tyst mamma jag pratar inte med dig jag pratar bara med pappa. Blev både arg och ledsen över hans uppförande. Reidar sa åt han att så säger man inte osv.

När vi kommer hem så blir det ett antal små insidenter och dessa fortsätter under kvällen. Reidar gick och la sig för han skulle jobba natten så jag blev ensam med de små. När det var dags med kvällsmålet så beordrade Hampus mig att jag skulle mata honom. GLÖM DET!!! Han total vägrade äta sin mat om jag inte matade honom. Då tyckte jag att då kunde han gott vara hungrig och gå och lägga sig, han fick själv välja, och inte blev det någon saga pga hur han har varit. Han kaksade upp sig och sa att han skulle gå och sova. På vägen ner möter han pappa som har klivit upp för att åka till jobbet och försökte flirta in sig hos honom, vilket jag satte snabbt stopp för. Fly förbannad så gick han till sitt rum och insåg att det var ingen hitt att inte äta och inte få höra någon saga. Men så blev det och han somnade snabbt ändå, är jobbigt att hålla på att bråka.


En sak är jag då i allafall stolt över Hampus idag. Han bajsade på toaletten. Har ju lite problem med detta men idag gick det jättebra. :-)


Kramiz.

Ovido - Quiz & Flashcards