Alla inlägg den 3 april 2009

Av Victoria - 3 april 2009 21:01

Idag skulle jag ta en sväng förbi min arbetsplats och få lite vuxenprat :-)

Hampus skulle få vara hos mormor medan jag och Filip åkte upp till Kovland en stund. Mamma skulle ringa efter att hon hade varit och simmat och sen varit på apoteket. Tiden drog ut och hon ringde då och berättade att hennes baddräkt hade gått sönder så hon var tvungen att försöka hitta en ny. Det skulle inteta så lång tid. Två timmar senare ringer jag igen för att få reda att hon fortfarande inte hade varit till apoteket men skulle skynda sig för att komma hem. Jag tar då på Filip ytterkläderna och Hampus går och kissar. Hör ett rop där H berättar att kisset inte hamnade i toaletten utan tog sig en uppåt väg. *such* berömde honom att han hade gått på toa och sa vad tokigt att snoppen hamnade fel. Stressad av att velat komma iväg så hämtade jag snabbt nya kläder till honom och sen ut till bilen med båda pojkarna.

Kommer hem till mamma och släpper av Hampus och sen iväg till mina kära kollegor. Där möts jag av underbara glada och fräscha ansikten. Måste kommma ut i solen lite mera jag också.

Fick en underbar lite gosekanin och en bok som heter "Älskade snuttefilt" till Filip. TACK ni är för gulliga :-) Sen fick jag en Asti Martin av Mia som påskpresent. Så snällt :-) Ska gömma den så inte Reidar tar den. Den är min och bara min :-)


Samma småstrul med kvällsfikat med Hampus. Men, det är bara att hålla hårt i det man sagt. Känns jobbigt just nu men kan inte vika mig. Måste få ett slut på detta.


Kramiz.



Ovido - Quiz & Flashcards