Alla inlägg den 17 april 2009

Av Victoria - 17 april 2009 20:43

Fick gå upp inatt efter först ha tankat Filip som sen somnade och vaknade strax där efter av att totalt skita ner sig. Tog upp honom var av han kräktes över min axel och allt hår som låg där *urk*. In på toan sköljde ur håret och bytte blöja och kände mig lagomt munter kl 4 på morgonen. MEN då får man världens härligaste leende och skratt ifrån lilleman så då smälte man som en isbit på en het platta. Allt känns så mycket bättre när man får en sån härlig min att se på. Älskar mina pojkar :-)


Idag trotsade vi blåsten och gick ut lekte. Hampus cyklade en lång stund tills vi bestämde oss att gå ner till mormor och ta oss en fika där. Ner gick bra med barnvagn och hjälpte putta på Hampus som cyklade, men hem. Hur är det finnarna säger vojne vojne. Trodde vi aldrig skulle ta oss upp för hela backen. Vagnen gick åt ett håll och Hampus styrde åt ett annat håll. Dessutom fick man zicksacka mellan alla hundskit som låg överallt på gång- och cyckelvägen. Suck! Hemma så hackade vi lite snö för att hjälpa våren på traven.


Kramiz alla mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards