Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Sommar? :-)

Av Victoria - 24 april 2009 20:03

Vilket underbart väder det har varit idag. Kan inte fatta att det har varit så varmt att Hampus har kunnat varit ute och lekt i bara t-shirten.

Idag har jag varit och klippt mig så nu är man 310kr fattigar :-( Men dock så mycket finare toppar som inte har sett en sax sen november :-D


Har varit och handlat inför kommande dop. Ska ta och baka en massa så jag hoppas att jag får plats i frysen för allt. Skulle ha påbörjat allt nu ikväll men är alldeles för varm och trött för att göra något dyligt.


PS. Snögubben har försvunnit, undra varför? DS. ;-)

Kramiz.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 18 juli 2011 09:31

Fattar inte vad tiden tar vägen. Oj vad fort allt går.

Av Victoria - 1 november 2009 15:11

Har testat att få igång blogspot som jag skaffade länge sedan. En mycket rolig blogg så jag testar den sidan ett tag. Följ med dit om du vill  Jag finns på Pysselvix sidan. ...

Av Victoria - 27 oktober 2009 21:10

Har inte fått sovit just med någon ordning sen i torsdags börjar bli lite lätt trött nu. Var till läkaren idag med Filip för att utesluta så som hjärnhinneinflammation, blindtarmen, öroninflammation, vätskebrist m.m. För inatt så kräktes han igen. ...

Av Victoria - 26 oktober 2009 20:48

Natten mellan torsdag och fredag, nämligen mellan kl 2-5, höll Filip på att kräkas. Sen under dagen åt han och var som vanlig, inget kräkande. Skönt! Filip gjorde dock kväll redan 17:30 och sov på. Var lite kinkig på natten men inget kräk. Åkte ivä...

Av Victoria - 23 oktober 2009 22:24

Vid halv två vaknar jag av att Filip kaskadkräks över allt i våran säng. Lillstackarn var alldeles chockad över vad som hände. Vi fick byta i sängen och tvätta av honom och mig. Gav han lite vatten och sen lyckades vi somna om och sov i en halvtimme ...

Ovido - Quiz & Flashcards